fbpx

FAQ

Zebraliśmy najczęściej pojawiające się pytania i umieściliśmy je w tym dziale. Mamy nadzieję, że znajdziesz tu to, czego szukasz. Pamiętaj, że gdybyś potrzebował dodatkowej pomocy, zawsze jesteśmy na czacie, e-mailu i pod telefonem do Twojej dyspozycji. Ze względu na sporą ilość powtarzających się zapytań, podzieliliśmy dział FAQ na 4 obszary:

  1. produkty CBD / działanie i zastosowanie;
  2. zamówienia;
  3. obsługa;
  4. prywatność.

1. PRODUKTY CBD / DZIAŁANIE I ZASTOSOWANIE

2. ZAMÓWIENIA

2.1. Kiedy zamówienie zostanie zrealizowane?
Wysyłka następuje w przeciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Wyjątek stanowią produkty, przy których został zaznaczony inny termin realizacji wysyłki. Złożenie zamówienia do godziny 12:00 gwarantuje wysyłkę z tego samego dnia.

2.2. Jakie są dostępne metody płatności?
Oferujemy wiele metod płatności, aby proces płatności był dla Ciebie zarówno łatwy, jak i bezpieczny. Udostępniamy płatności błyskawiczne PayU, które obsługują większość polskich banków, karty płatnicze Visa oraz MasterCard, płatność PayPalem oraz płatność pobraniową.

2.3. Jakie są koszty wysyłki?
Koszty wysyłki są zależne od formy wysyłki i płatności. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie: Wysyłka i zwroty

2.4. Jaki jest czas dostarczenia przesyłki?
Aby maksymalnie skrócić czas oczekiwania na przesyłkę przesyłki realizujemy z dwóch magazynów z Europy Zachodniej (Aachen, Niemcy) oraz Europy Centralnej (Poznań, Polska). Przesyłki w Polsce dostarczane są najczęściej następnego dnia roboczego.

2.5. Jak zabezpieczona jest przesyłka?
Dbamy o to, aby dostarczony do Ciebie sprzęt pozostał cały. W tym celu odpowiednio zabezpieczamy kartonowe opakowania folią bąbelkową i innymi wypełniaczami. Jest to gwarancja bezpiecznego dostarczenia przesyłki.

2.6. Czy mogę anulować swoje zamówienie?
Tak, jak najbardziej możesz anulować swoje zamówienie – po prostu daj nam o tym znać, im szybciej, tym lepiej. Jeśli jednak paczka została wysłana już z naszego centrum dystrybucyjnego, po prostu ją nam odeślij.

3. OBSŁUGA

3.1. Nie jestem zadowolony z produktu i chcę go zwrócić.
Nie ma problemu. Prosimy o kontakt w celu uzgodnienia szczegółów.

3.2. Jak najszybciej się z wami skontaktować?
Najszybszą formą kontaktu z nami jest kontakt e-mailowy. Dzięki temu możemy znaleźć Twoje zamówienie w systemie i odpowiednio zareagować na Twoje potrzeby.

4. PRYWATNOŚĆ

4.1. Czy przesyłki są dyskretne?
Tak, wszystkie zamówienia realizowane w sklepie legalne-kwiaty.pl są absolutnie dyskretne. Gwarantujemy niewyróżniające się opakowanie i prywatny adres nadawczy. Dzięki temu możesz czuć się bezpieczny.

4.2. Czy moje dane są bezpieczne?
Kwestię bezpieczeństwa Twoich danych osobowych traktujemy bardzo poważnie. Twoje dane były i zawsze będą używane tylko w celu realizacji zamówienia – nigdy nie udostępnimy Twoich danych. Korzystamy również z najbezpieczniejszego certyfikatu SSL, który zabezpiecza transakcje płatnicze.  Oferujemy również możliwość złożenia zamówienia bez zakładania konta.

Scroll to top